onsdag 10 september 2008

Ribbstolsplanering

Ska försöka börja använda den här bloggen till vad den också var tänkt för, nämligen som en anslagstavla. Inte nog med att jag spammar alla medlemmar med mail om möten hit och träffar dit, nu tänker jag alltså börja göra det här också. Prosagamyler träffas alltså ikväll över öl eller dylikt för att planera morgondagens gulisintagning. I say no more ifall någon gulis skulle ha råkat få syn på denna blogg. Och om så är fallet så hoppas jag att alla har anmält sig till intagningen! Det är hur roligt som helst, en upplevelse som jag åtminstone inte skulle ha velat missa.

Vi ses ikväll / imorgon kväll.


/Nina

4 kommentarer:

Jessica sa...

Jag vill också sitta på Ribbstol och planera... :)

Anonym sa...

Hm, kan ju informera om att planeringstiden blev synnerligen koert eftersom det var fotbollskväll. Hata. Intagningen blev däremot lyckad trots att vi inte hade besök av en enda gulis!

Jessica sa...

vaaah, inte en enda gulis?? Hur gick det nu så??

Anonym sa...

Ingen aning, planerad bojkott eller bra kamouflage? Svårt att säga.